網頁

2019年10月3日星期四

二人晚餐簡單一湯一炒米

話咁快又休息咗幾日,每日都唔知忙咩,其實我最喜歡在家睇下書,食下飲下好快又一日,本來放假會去探啲媽咪同BB,但十月個媽咪好緊張,已經定咗8號入院開刀,但感覺會早好怕好擔心,我就話放假等隨時開工都無問題,如果突然早隨時可以搵我去幫手,所以都唔咁去邊因為我有個習慣去探啲媽咪都會唔用電話,所以都唔咁周圍去,呢二日都喺同家姐一齊食午餐,她知我放假就會叫我幫她買嘢因為湊住個孫好唔方便,而家個孫大要返學更唔方便,因為每朝都山長水遠過香港,家姐就喺附近坐到夠鐘接回家先同我食午餐,而家啲小朋友真係好辛苦,返完學又要趕另一邊學嘢真係好忙,同家姐買咗嘢食埋午餐就回家,坐下又5點今晚得我同老公食,就整個簡單芫茜皮蛋鯇魚豆腐湯,再炒個老公最愛的星洲米,簡簡單單又一餐
 簡單滾個有魚有菜的湯又方便又好味
 好似無料的星洲米,其實有蝦有蛋又有肉

沒有留言:

發佈留言