網頁

2019年9月15日星期日

產後食療之香橙豬扒

我喜歡用生果做餸比啲媽媽,有營又容易去到大便,無時間食生果都唔怕去唔到大大,今日介紹呢個都好多時煮啲媽咪個個都鐘意簡單又平常的餸菜,但就好適合生完一個星期後的媽媽食,甜甜酸酸好開胃,有啲媽咪生完好多時因為緊張,睡眠不足就好難去便便,又無時間食生果,呢個餸只係一個橙幾塊豬扒就搞掂,橙有葉酸幫助大腦發達,而豬扒有蛋白質
材料:橙1大個, 豬扒4塊
豬扒調味:豉油半湯匙,糖1茶匙,水1湯匙,生粉1湯匙,油1茶匙
先將橙半個搾汁,另半個切片些少裝飾餘下就最後加入豬扒
豬扒喙鬆後一開2加入調味料醃一醃
先熱油後加入豬扒煎香2邊可鎖住肉汁
先加一半橙汁轉慢火,橙汁先唔會太快輝發同過酸,豬扒就更入味
蓋上蓋見汁收乾
再加埋餘下的橙汁
最後汁差唔多收乾就可加入橙片快手炒勻
試味後就可上碟


3 則留言:

  1. 你D餸好好呀~~我見朋友有D陪月好單一,只係傳統個D餸,著重買藥材補身,我覺得唔太好呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊!我就喜歡煮啱媽咪食,等唔哂食得咁悶,煮食喺想人食得開心,多謝你

      刪除
    2. 我12日後都會睇媽咪情況燉或煲啱媽咪飲的藥材湯

      刪除