網頁

2019年9月20日星期五

參加6月BB百日宴在尖沙咀福滿樓

今晚好開心,6月媽媽的邀請參加BB的百日宴,呢二日媽咪家樓上裝修,大整昨日已經嘈咗一日,今日忍唔住怕BB會嚇親,執咗啲餸,BB用品去咗奶奶家,好彩爺爺放假過嚟車我哋過去,囡囡今日就好乖可能唔同地方就無咩點嘈,我就好順利完成一日的工作,她們都知我出尖沙咀食飯,差唔多6點搞掂哂啲嘢,有奶奶幫手我就安心收工,去到差唔多7點剛剛好,個幾月無見BB大咗好多剛食奶我就幫手餵, 他爸爸話而家食得好快10分鐘就食完,但我餵阿仔可能想我抱多陣飲咗半個鐘,他們就話阿仔你搞咩食咁耐,食以為他會瞓點知眼仔碌碌,可能太開心太嘈瞓唔到,跟住見他唔嘈都放咗落車仔,今晚個媽咪專登搵呢間,因為話普通一家人食飯,又唔想酒樓嘢,呢度食啲嘢特別些少,我都係第一次嚟之前的餐前小食只食過雞絲粉皮,跟住都有好多嘢食,她的姑奶推薦芝麻雞,蜜汁火腿脆脆同生菜包要加他們自家制的XO醬就更好味,完餐後加媽咪定的蛋糕再自己DIY裝飾,好開心的一餐
 見唔到拉絲的拉絲話梅骨


 蜜汁火腿脆脆的方片
 她的姑奶特別推介的芝麻雞



 好重芝麻味的蔥餅

 無椰汁味的椰汁糕
 好特別的甜唔碗




沒有留言:

發佈留言