網頁

2019年9月8日星期日

晚餐之焗雞翼

咁快又星期日,呢個星期好忙時間好似唔夠洗,呢個BB好有精力由早到晚都唔洗瞓,初時回家,日頭叫做瞓下,晚上就唔係點瞓,過咗12朝更加難搞,可能多人探後已經知道抱後舒服感就日頭唔瞓,要抱或同她講嘢先可以,好彩晚上都瞓,BB日頭唔係點瞓就不停食,十幾日人仔3個鐘已經食120ml,搞到爸媽都無得瞓,今日媽咪話我知由11點幾玩到7點幾都唔瞓,我了解後叫她埋身,但埋完身又唔夠再補60ml,終於都瞓咗,可能媽咪太緊張令到BB飲咗奶就跟媽咪一樣,我叫媽咪試下放鬆,唔好諗太多到時先算,BB大咗就會唔同,唔會好似而家咁,做人奶的媽媽一定要保持心情開朗,開開心心做出嚟啲奶比BB飲完就會開開心心,今日如常早起出去買料煲湯,順便買咗油炸鬼同腸粉回家,返到去先煲落湯,跟住就去整炸兩喺我最喜歡的,以前返寫字樓早餐一定皮蛋粥加炸兩,自從轉咗呢行都無食好多年,有腸粉油條就輕鬆整隨時都有得食,開工時間難料好多時都係一煲過,今晚正常食餐就會蒸魚煲湯,簡簡單單又一餐



今晚簡單焗過雞翼,蒸魚炒多個菜又一餐
電飯煲先返熱腸粉
 將油條入爐180度3分鐘 
 打開腸粉放條返脆的油條
 完成後可加入豉油,芝麻,甜醬等

阿囡話要享受杯有雪糕的咖啡,個名好好聽忘記了

下午茶同阿囡喺粥麵檔食呢個麻辣午錦粥,而家咩都興麻辣估唔到連粥都可以

                  我就食碗蕃茄米粉

沒有留言:

發佈留言