網頁

2018年4月21日星期六

生日在味皇

今日喺自己大喜日子,多謝家人,同學同朋友的祝福,今個生日雖然好忙,但真係好開心,我做緊呢個媽咪記得我生日,專登買咗個蛋糕同我興祝,她的大仔仔差唔多二歲,但講嘢都算好叻,最好笑就將說話重覆,唔會轉,爸媽特別教他同我講生日快樂,但英文,普通話同廣東話都係一半一半好好笑,只掛住食同要吹,媽媽還錄影成個過程送比我,無諗過好難忙,搞掂哂就回家,大女專登買咗蛋糕同我一齊食飯,以為她實習嚟唔到,原來她專登改日間,咁晚上就可同我一齊食,細妹同我同月同日,近呢幾年她都正日過嚟同我一齊食,買嚟一箱酒心朱古力比我,老公又係朱古力同花,雖然今晚簡單喺家落下的味皇,回家食蛋糕,今日真的好開心
 老公最愛的班腩
 我自己最愛的河粉
 細妹晒最愛的土魷肉餅
 二個女最愛的肥牛煲


 阿妹的酒心朱古力
 晚餐後的哈蜜瓜一樣咁好味
今日午餐後的雞仔芒果蛋糕,好好味

2 則留言:

  1. 送上遲來的生日祝福~~願你身體健康、心想事成!

    回覆刪除