網頁

2024年1月27日星期六

晚餐在牛角

今日終於訂到枱去牛角一試晚餐放題,其實唔太喜歡價錢貴又限時,我最唔喜歡限時食得急,我哋訂咗6點,因為個個都唔洗返工時間容易控制,之前食個午餐喺套餐,豬,牛或雞只選一款後就可出面食外面的飯,甜品,套餐的肉只得幾片價錢就幾十到百幾,今晚放題肉就任食每個人就4百幾,都有熟食叫,阿囡喺會員就唔需要加一,但呢個價錢食100分鐘,就算好多嘢食都會好急同試唔到咁多,今次阿囡就叫我哋會食同覺得好食比我哋試,出面有飯,沙律菜,甜品都無出去攞,基本上叫回來都食唔切,差唔多夠鐘前15分鐘就通知要準備離開,就算食唔切都無法,但我哋都好叻叫唔太多無咩點浪費,如果要食燒肉我喜歡韓燒多啲,只係喜歡食牛就可以一試,因為都好多唔同牛的部位,但我哋都係叫啲一般嘢,所以喜歡韓燒多啲反正好多嘢都唔食又食唔到太多,又可以慢慢食唔需要急價錢又平特別而家食唔到太多,老公同我都覺得一次就夠,哈哈哈




呢啲喺冷麵都喺放題先可叫,唔大碗4個人一人少少


呢啲軟雪糕又有幾款,我就無試


呢個蝦就覺得好好食

啲蝦唔新鮮無再叫

沒有留言:

發佈留言