網頁

2024年1月23日星期二

細女生日晚餐在京饌

今日喺細女正日生日本來唔洗開工就自己煮,點知突然有個媽咪想我幫手話2個月,雖然一月中比個媽咪甩咗底我就缺定休息同老公去旅行同約啲媽咪去探她們,最後做個幾星期做埋今日因明後去佛山探老師,今晚話買外賣,後來細女話有將優惠券4人同行一人免費就去試,因無得訂枱細女放早就去攞枱先,最後太多人我哋到哂還要等就改地方,大女以為阿妹喜歡燒肉喺apm搵到間,估唔到無人就去問點知態度奇差就又搵過間,最後就去咗3樓食京菜,諗住會員有優惠點知話套餐無,我哋叫完之後先知,話散叫先有折大女到先攞枱無諗過咁貴,覺得最抵都係食餐都要千幾蚊加一連茶錢埋單差唔多1800大女比錢話請細妹,雖然貴但感覺都可接受,服務好,食物就無特別好食都係一般,我同老公都話唔會再嚟,試一次就足夠,正日生日家姐專登訂蛋糕比阿妹,飯後攞蛋糕回店,原來要切餅費,我哋話只影相,有個好好比火機我哋,跟住影完就埋單回家享用個蛋糕,開心愉快的一晚

片皮鴨半只都好足,呢度配埋山楂又幾特別

上湯豆苗太咸

龍蝦伊麵都幾好
呢個班就唔夠滑

4小碟只得雞絲粉皮好啲,薰魚太硬
呢個燕窩蟹肉豆腐羹味道唔夠



呢個豆沙就熱辣辣好味




沒有留言:

發佈留言