網頁

2024年1月25日星期四

佛山二天遊之第二日

第二日行程都好豐富,老師話最好嚟3-4日就可以試哂好多美食同可以行多幾個地方,今日一早老師就同我們飲早茶,呢間酒樓平而且樣樣好特式同好靚,我哋午餐食片皮鴨所以試唔哂,最後都叫咗9樣食到好飽,跟住就行祖廟因要入場費又唔夠時間行,老師就帶我哋周圍外面打咭下次再一遊,其實十幾年前都上過去,但印象就唔太記得,跟住就行嶺南天地,同學話之前TVB有介紹所以老師就帶我哋行一轉,好多嘢食我喺果度買咗2斤牛丸同牛根帶回港一試,之後就搭3點半返香港好塞車差唔多8點先到港,約咗老公一齊晚餐後先各自回家,無諗過咁塞老公喺酒樓等咗我哋成個鐘,回到香港食嘢就覺得好貴,哈哈哈大家都耳油未盡,叫我老公下次一齊再去行下同食嘢,順利完成2日的佛山遊

每款點心都有名
鮑魚煎糯米雞,老師話從來都唔食,估唔到呢個好好味
黑松露魚肉腸粉,做到好似壽司咁,老師話必食
呢個喺鮮果腐皮卷,買相已好吸引
竹筒牛肉球
千層鮮果鬆,老師最愛







入面已經改建唔同商店




領南天地入面的古蹟

回港的晚餐
呢只雞最好味
呢個牛根腩就無特別








沒有留言:

發佈留言