網頁

2024年1月13日星期六

晚餐之御泰坊

今日星期六老公唔洗返,下午出席一個BB的一歲生日會,早上在家食完早餐就同老公出去,因為睇到一個台灣團喺新年時間啱就去報名,搞掂完同老公去咗薩莉亞食午餐,老公未試過就去一試,鍾意呢度好隨意食而且食物都多,飲品加十幾蚊就任飲,喜歡飲咖啡的我就最啱,而家老公都喜歡,喺韓國飲杯都要杯都要幾十蚊,老公話抵飲2杯都夠,食完行一陣老公回家買餸,我就去參加生日會,好熱鬧喺間大廈入面,地方可容納3-40人有成個好似歡樂天地的波波池,小朋友最開心,另一邊就有啲小食同飲品可以招呼啲大人,4點左右切餅後影相,5點就要清場,幫手搞掂就回家,本來老公煮,阿囡話要搵爸爸去幫手整啲嘢,叫我喺官塘等順便食埋先返去,等到她們搞掂差唔多7點幾8點就係APM 一間泰菜館試下,叫咗二人餐加個海南雞怕有啲辣老公食唔到,阿囡話味道就一般,而我同老公都話ok,充實的一天





炒雜菜

媽咪好有心思一個蛋糕再加cake 仔又整咗好多囡囡得意的牌同頭式比每個客人帶上後影相
我就整咗幾十個朱古力cupcake

2個大都係我湊,咁啱都有嚟就一定要同我影返張,手抱剛一歲太攰瞓咁好乘
剛去到未瞓就立即影咗先

午餐同老公簡單食,只喺幾樣老公話好夠,下次先試pizza




沒有留言:

發佈留言