網頁

2024年2月10日星期六

除夕夜的晚餐

今日last day 又喺年30,先祝大家有個愉快的除夕夜,預祝新一年大家事事順心,健康幸福平安

個媽咪又話last day 會好夜返要執好哂啲嘢,咁又要嘢自己怕姐姐一個睇唔掂2個,其實我自己多餘遲早姐姐都要跟哂,做呢十幾二十日每日都遲個幾2個鐘先走,有晚要等姐姐回先走得差唔多8點半先返知我等都早咗15分鐘回又遲3個鐘先走,個媽咪都有講話叫我通知她計返OT 最後都喺無計,今晚以為又要7點先走得,點知個媽咪話繼續做所以今日唔洗夜同老公去行街買花差唔多6點先返,我搞掂哂啲嘢交代後就走,老公收早,我早2日準備花膠,海參,鮑魚,雞,鴨同燒肉比老公砌盤菜,呢幾年老公愛上咗,有一次買過回家又貴又唔好食就開始自己整,想食咩就用咩,飯後煮阿囡想食的阿華田同麻薯湯丸,大家團團圓圓開開心心過除夕



阿華田同麻薯湯丸

昨日老公先去買花,因為我要開工無時間

沒有留言:

發佈留言