網頁

2024年2月12日星期一

晚餐之年初三打邊爐

今日年初三赤口唔應該去拜年,但係我同細妹一早就去咗大家姐度,家姐話冇所謂百無禁忌,知道我哋大家都忙好開心我哋過去,兒生仔生日順便買蛋糕上去慶祝,一早上到去家姐話想我煎糕因為好耐冇食過我煎嘅糕,已經準備咗成底嘅蘿蔔糕,食完糕就切蛋糕影下相就回家,細妹上嚟同我哋開枱今晚要打邊爐,之前太多嘢都未清過2日我同老公又去旅行,今晚就好簡單去超市買咗細妹最愛的芝士腸,肥牛同生菜,之前喺佛山買嘅牛丸同大伯畀嘅魚蛋都好豐富,只得3個是是但但又一餐


最後通常都要加個麵

雪櫃入面搵到包嚟招呼細妹



大家姐年紀大行動不便,呢幾年多數上去家

細妹買咗靚靚蛋糕


沒有留言:

發佈留言