網頁

2024年2月13日星期二

年初四的一天

咁快就年初四,明天大家就開工,我咁啱報咗團去台灣幾日,原來喺情人節有時就喺咁,本來喺搵初二,三的團等老公回來可以休息一下,而我就3月等媽咪生咗就隨時開工,今日又喺早起約咗家姐細妹去探個老人家,她又喺農曆年生日,通常會喺她生日前上去同她去酒樓食一餐,今年她女話她媽咪對腳唔喺太方便,所以我哋就買點心過去,家姐本來話買蛋卷最後見意她買個蛋糕順便同她慶祝,家姐成日都早又9點好似返工咁,呢個新年日日都無咩時間休息咁,日日都早起遲瞓,等齊人就上去,90幾歲的老人家還會自己煮食,清潔只係行動唔太方便,見到我哋非常開心,不停講嘢但說話就唔太清要慢慢聽,我已好熟雖然一年先過去幾次,先熱返點心沖埋茶安排老人家先食後就切蛋糕,她最開心喺切餅同唱生日歌比她,之後清理完所有嘢我哋就離去,喺附近同家姐姐夫飲茶,飲完茶就買嘢回家,2個女都在家無出去,知道我哋昨晚打邊爐今晚又要,今日初四就應該買到嘢,買咗蝦,肥牛,支竹,豆苗喺啲女最愛同細妹的生菜就回家,開開心心又一日




好溜心的芒果蛋糕


午餐在盈暉
阿女整咗Bagel包,阿女再整送2個比阿姨做情人節禮物
呢杯專登整比名姨





沒有留言:

發佈留言