網頁

2020年6月6日星期六

話咁快又順利完成2個半月的陪月工作

時間過得好快,不經不覺做咗2個半月,今日last day, 每次完工都好唔舍得,囡囡可能都唔舍得,呢2日特別扭搞到好忙,之前都唔洗點抱喺床到搖下就得,但呢2日要抱先瞓,放床就咸搞到每餐都邊煮邊洗,媽咪幫手睇住先得,後來同她講我放假就一定回去探她,叫她要瞓覺等我做完啲嘢先,跟住真係好乖瞓咗,我就趕緊完成手頭工作,因為呢個媽媽好幸福無咩點做過嘢,由細到大都有工人同婆婆照顧,我又想她繼續補到100日,所以整定炒米茶包,有黨參包,黑豆同黑杞子,又燉多個湯明天有得飲,準備好哂嘢又清潔好哂同執好自己的物品,搞到7點半先走,今日好開心呢個媽咪好客氣買咗蛋糕還叫老爺奶奶過嚟一切食,通常完工收到信同利市,今次收到好多禮物好開心,媽咪知我喜歡飲咖啡,已經每日都會專登沖一杯比我,而家還送咗4條stackbuck同清潔用品,我話好好用教她遲啲工人嚟就教她幾日清潔一次,點知她又送咗一套比我,還有大大的利市真係好多謝她們,大女還專登畫咗二幅畫同唱出畫的心聲好得意好開心,喺度祝她們一家健康快樂,囡囡活潑幸福地成長
 蛋糕喺家姐仔話要呢個,真係好好味,送咗2幅畫我非常開心

媽咪好有心思的信,多謝晒
雖然好忙都整返個家姐仔最喜歡的提子蛋糕
桂花小丸子
呢個雞蛋仔喺晨咁早在家整好帶去比家姐仔,講咗好耐今日終於有得食,每個雞蛋仔都有提子
 BB出世回家時好細粒,只有2.2kg
滿月已經有差唔多4kg, 表情多多喺個開心果
 個半月左右就自己攞住嘢好開心的樣子
 有時間就陪家姐整下蛋糕
 成品一出就第一時間同貓貓分享
 媽咪買咗呢個未用過,我就同它剪綵,家姐仔一出爐就立即食咗2個超喜歡
 又整下公仔包包,好有諗頭
 又係一出爐同貓咪分享
 又做下公仔麵做午餐喺家姐仔最鍾意
 2個月已有5kg 肥do do好得意
呢個南瓜餅個媽咪最喜歡,話可以日日食,唔食整其它做下午茶
 燉肉汁配菜心煎餃
 生煎包
 滿月唔少得我親手做的蛋糕同紅雞蛋比她們希望她們健康開心幸福快樂
 呢個格仔餅媽咪同家姐仔都好喜歡
放假都會準備啲餸同湯方便她們簡單煮


 檸檬豬扒
 蝦條炒玉子豆腐
 煎蛋角用菜蒲同肉她們全家最愛
 呢個蒜茸骨又係最喜歡的
 墨魚丸炒節瓜都係她們喜歡的
 自家制的蝦腸配燉湯做下午茶
 其它唔同的餸
 蓮藕餅又係必食的
 媽咪最愛呢個紅棗花膠燉鮮奶



沒有留言:

發佈留言