網頁

2020年1月4日星期六

晚餐之豉油皇蒸蝦

時間過得好快又星期六啦,只有我返工,一早起身食咗早餐就出門,呢個星期好多假又聖誕,又元旦,雖然簽約講好放勞工假,做冬都無放,只係放咗元旦一日,個工人姐姐就好開心,返二日又放一日,上星期放完聖誕,呢個星期又放元旦,星期六又例假同我講好開心都唔知點解有咁多假放,我話咁咪好,因為姐姐放咗我就無放冬,怕新手爸媽太辛苦,通常星期六都好忙,因姐姐放咗假比平時忙還要預備星期日1湯4餸等她們明天易處理,晚餐就魚,肉,菜,今晚整冬菇豆腐炆腩肉,蒸魚同杞子肉丸菠菜,肉炆好返熱就得,蒸魚已準備好入鑊蒸完加豉油,肉丸已整好食時加菜煮好就食得,盡量簡單容易就食得,搞掂哂先走,今晚又遲咗個幾鐘,好彩老公唔洗返又買定餸,返到家差唔多8點幾,老公已差唔多煮好,只欠個蝦唔知點整好,就教老公簡單豉油煮,老公太心急,話落豉油好快燶,唔記得叫他煎熟熄火先加豉油同糖炒勻就得,煮呢個蝦如果太早落豉油會好快搶火同燶就會有啲苦,個鑊有餘溫加豉油同糖炒勻就剛剛好,但都好多謝老公幫手,回家就有得食,開開心心又一餐
大虎蝦豉油皇煮就最好味,喜歡辣多加二只指天椒味道又唔同哂
呢個餸老公話煮比自己以前出糧阿媽一定煮,但話煮唔出阿媽的味道,咁等我下次試下煮啦,哈哈哈
 明天星期日準備的早,午,晚餐
 五指毛桃瑤柱雞湯
 蝦仁炒甜豆
 翠肉瓜炒雞柳
 冬菇金針蒸排骨
 蝦乾肉片炒節瓜
 節瓜田雞同蓮藕田雞就二日的早餐

沒有留言:

發佈留言