網頁

2020年1月11日星期六

晚餐之豉汁蒸白鱔

時間真係快又星期六啦,今早個個都早出門,我都唔嚟外因為星期六都比較忙,要安排埋星期日啲餸菜,雖然再比平日早出門,可惜返到去都唔係早好多,呢個仔真係好乖食飽就自己玩,我就可以安心去準備,玩到咁上下先會嘈,但同他講下他又會再安靜自己玩,成日好開心同他講嘢會同你笑好叻仔,只有肚餓先喊,如果無人理就會大聲喊,同他講完換片後食就會安靜比你換,如果換完唔立即食就大喊好搞笑,下午公公啲朋友嚟探BB, 就預備定薑醋,個個見到BB都好開心,無瞓覺好似知有人嚟會同他玩,有人同他講就笑,淋到個個好開心,啲人走哂就忙搞埋手上工作就走,星期六通常更遲走好彩老公放早又買定餸,老公買咗鱔,菜話話今晚煮飯,成個星期都係一煲過煮麵,每晚雖然6點前走但好塞返到家最早都8:30,通常老公先到洗定菜,煮粉麵最快手唔洗搞咁多放哂落去滾起就食得,今晚遲走唔塞車8:30就返到,老公話他煮咁簡單炒菜,只係條鱔唔知點整,我大約講咗食時老公話唔夠我蒸咁好食,當然啦料又唔加多啲又無整蔥同熟油,但我覺得就好好味,老公已經好叻啦哈哈哈,本來菜同魚就夠,細妹同細女又話喺度食,咁叫老公加多個蕃茄炒蛋加之前淨啲雞絲,簡簡單單又一餐
豉汁蒸鱔再加多些蒜茸同薑茸,可加只指天椒,加蔥同熟油就唔同哂


 準備明天的,湯,早餐同午晚餐
明日的早飯料元肉杞子蟲草花排骨,坐月期間希望媽咪食早飯除咗加奶量,對身體都特別好
 整定腩片
因為之前整咗呢個腩片配椒鹽豆腐加個蒜茸汁,媽咪話好味想再食
合掌瓜炒雞肉
 乾蝦肉碎炒節瓜
 其中一日的午餐,芝士焗洋蔥蕃茄豬扒
 有時會專登煲碗魚湯比媽媽增加奶量
其中一日的下午茶小食,蟲草花油麥菜豬肉腸
午餐的薑蛋炒飯
其中一款早餐的蟲草花節瓜田雞飯

沒有留言:

發佈留言