網頁

2018年10月11日星期四

午餐在HotelVic

差唔多又一星期啦,今日家中全日無電咁就要搵地方去,以前返工就唔知原來每五年就大check一次,連電梯上樓都會無,雖然住得唔高,但無電就真係好煩,咁約人出去食午餐,今日專登過香港試新酒店的自助餐,舊同事之前話同我去試好抵食,最後都無去,去咗百樂酒店有折後差唔太多,她講到咁好我都想一試喺咪咁抵食,真係有啲失望,環境真係幾舒適,但嘢食嚟講真係半自助都不如,感覺似食下午茶,熱盤得四,五樣無變,湯就中湯同麵豉湯,魚生壽司,經典包菠蘿,雞尾同牛角,喜歡食包都幾好,而我就唔太喜歡,雪糕用個大轉盤好似好多樣,其實都係二,三樣牛奶公司產品,已經好耐未試過食自助喺牛奶公司,但就好似龍寶咁有支裝玉泉同可樂,唔覺得有咩特色,唔喜歡魚生,沙律可以話無嘢好食,甜品有幾款,但朋友話好難食,我就無攞,雪糕得雲尼啦同朱古力所以我都無食,埋單每人$188, 原來加咗$20更加唔抵食
地方大還境喺幾清優傾計最好
 枱都好大坐得舒服
 Pizza同雞
 雪條同雪糕盤
 甜品
 經典包櫃
 沙律bar
 魚生同壽司
 先嚟碗餐沙合掌瓜蘿蔔雞腳湯
 熱盤炒飯,蒸魚,雞扒,青椒炒豬耳同菜五樣
 無地方工作呢度喺唔錯的選擇
支裝汽水都好耐無飲,配件牛角,pizza同二件雞,點雞完全無咩味
唯一應該呢個最好,但豉油味道就好淡,我覺得都係滿屋最好食
 冷盤沙律配火腿同雞肉
 沙律菜
 幾款甜品話無樣好食
 經典包同批攞咗些少
 熱盤中的炒飯我都無試
 啲湯好油,可以見到一層油喺面
 我最喜愛都係呢杯咖啡
食完行出去近碼頭,話好耐都無坐過船就坐船回官塘

沒有留言:

發佈留言