網頁

2018年10月20日星期六

開工幾日的晚餐老公煮

終於開工啦,通常第一日會好忙,大家都未適應,剛出院新手父母都比較緊張,呢個媽媽開刀而且又無啦啦扎肚,令到傷口第五日出院還好痛,所以無正式餵bb,回家先教她們換片,餵奶,跟住就開始睇下媽媽出奶的情況,最後做咗三日按摩,終於有幫助再配合食療,而家就要幫bb埋身,希望可以做到bb容易埋身食,咁媽咪半夜就唔洗泵或沖奶粉,呢個媽媽都好乘又唔怕辛苦,希望可以更快做到,第一晚就落街食因為返到去都8:30, 跟住二日剛星期六同日老公休息,叫老公買定餸,老公見我收得遲就煮好等我返到去就有得食,今次星期日返工喺因為他們原全未熟又太擔心,所以就連星期日都返沒有特別收費,只希望他們安心,老公只係煮咗二晚已感到好頭痛,好服我開工還可以煮早餐,午餐盒給他們,晚上又可以煮餐飯,跟住好搞笑同我講,好多謝我過去無私地照顧個家,從來都無話辛苦,其實老公都好好成日話辛苦唔好做,太夜唔好煮,落街簡單食,我就習慣哂嫁咗比老公原來今年29年,時間真係好快都唔覺辛苦,而家轉咗呢行好開心,總之一個家大家互相合作就會過得開開心心,我要求好簡單平安是福,哈哈哈

呢一晚豆腐火腩但無色水而且燶底,但都可以,排骨就好好笑唔知加咗咩無咩味,又話有蒜頭但又加黑椒可能唔記得落鹽所以無咩味


個湯就張之前飲淨的湯無啦啦加礶粟米同蛋,阿囡滿心歡喜點知就話點解有呢啲,個啲
第二晚又喺同一款魚又喺用薑蔥蒸,煲咗個蕃茄薯仔但就加咗我之前的咸腩肉都幾好飲,跟住又喺買咗半只鹵水鴨,因為唔知整咩好,已經好叻


2 則留言: