網頁

2018年10月4日星期四

晚餐之黑椒豬手

咁快又十月,唔經唔覺休咗成個月,而家等十月媽媽生咗就隨時開工,雖然休咗咁耐但每日都好充實,見有時間就報咗啲課程增值自己,雖然有啲要幾千蚊見有時間都要知道喺咩,有啲價錢就平啲,好似昨晚聽就唔洗一百話喺茶會,我未試家,有啲朋友就以為有餐食,主要喺介紹一只新出的草香陪月雞,無激素,又有豬又有幾款牛同豬的丸,價錢對我嚟講就貴,但現金的社會好多追求有機,健康當然就唔覺得喺問題,呢間agent就聯同呢間公司提供呢啲雞,豬同丸,而我哋就要交會費後就有優惠價買,如果用優惠價就真係好好多,本身我喺呢間agent的會員,以前唔洗錢,但自從升到iso後就要比會費,總之咩嘢都喺錢,好多課程都想學但真係幾貴,今晚喺專登比錢聽下,因早前已有媽媽問我唔太清楚,而家就清楚所以最後我都交咗幾百蚊會費,等啲媽媽多個選擇又唔想食新鮮雞咁貴,普通冰鮮雞又怕食得太多唔太好,通常返學又唔洗返工就整定晚餐先出門,今晚就唔洗返本來以為得我同老公就簡單食,買咗只豬手已炆諗留明天多人先煮,點知大女話老師有事唔洗返學就返咗嚟,細女本來去補習點知個學生媽咪有事又返轉頭,咁只豬手攞出嚟加洋蔥黑椒去煮煮,再摷雪櫃啲雞又攞埋出嚟,菜唔太多就加啲雲耳同冬菇炒一炒,叫老公收工睇下有冇魚就買回來,快快樂樂又一餐
                    




昨晚出銅鑼灣聽講座順便幫細囡攞電話,搞掂完就食埋晚餐先去,時間上早還有下午茶,就簡單食
 無原本的雪菜改咗火腿都幾好
 呢個喺試食的肉丸,都幾多汁同彈牙

沒有留言:

發佈留言