網頁

2018年10月8日星期一

產後食療之糯米酒製作過程

自從轉咗呢行就好想親手做啲糯米酒比我照顧的每一個新手媽媽,但開始時好忙又不停增值自己,今次終於成功完成第一樽酒,之前上綱睇好多,家姐又教過點做,以前我媽媽喺好叻整,我哋坐月都喺食媽媽整的糯米酒,而家餵人奶就唔會好似我哋日日食,有啲媽媽都唔會食,怕bb有問題,其實糯米酒真係好有益,我都會煮比啲媽媽試起碼知道喺咩嘢味,而家都好方便隨便都買到,但有啲就唔知有咩成份,自己整就知有咩嘢,其實簡單三樣嘢就可以做到,唔係綱上咁復雜,第一次做時睇得太多又浸米,又加酒又見人用水沖,真係好多好多,而我第一次都有浸就無點過水,我真唔明點解有啲用水,唔係會好易發霉嗎?我做好第二日就發霉,原來加酒餅後無再放涼就入樽所以霉哂唔要得,咁再試就聽過老人家講,點洗咁麻煩,買糯米返去沖洗乾淨喺飯煲好似飯咁煲,煲完放涼,將酒餅壓碎平均撈勻,切底放涼後入樽開個洞放一粒冰糖,第二日就有酒,如果想濃味啲就加樽米酒,我聽完就試呢個快而且簡單,真係好成功咁第二日就見到好似有啲水,再過二日已好清楚睇到,今日第8日見到一吋啦,好開心又喺到分享下
材料:糯米2斤,酒餅2粒,冰糖1粒,
           消毒無水的十斤玻璃樽
糯米洗淨煲飯一樣煮熟 

 飯煲跳制可先打散啲飯
酒餅先打碎
 飯先放涼唔太熱到手就先將酒餅撈勻
切底放涼原全唔熱先好入樽,將米入好中間開個洞放粒冰糖跟住用布蓋好  
第二日已睇到有些少
第三日已見到有半吋酒
 第八日就見到成吋



沒有留言:

發佈留言