網頁

2023年4月29日星期六

晚餐慶舊歷生日在itamomo

咁快又星期六,今日還未開工可以準備多啲物品去拜老豆,雖然清明過咗但因為家姐對腳唔喺幾好有車先去所以無全封路有車上,爸爸喺將軍澳有巴士上唔使行太遠,照舊訂咗只豬,再準備魚,雞,肉,蛋,蛋糕麵包同齋,有時間多數自己整,如果返工無時間就會買現成,今日喺舊歷生日大囡話今晚出去食同我慶祝,估唔到又買蛋糕,因為正日她要開工又無同我晚飯,今晚阿囡提儀去食燒肉,喺家附近新開咗一間想去一試,叫她放工去睇下,如果無限就可以食住等,原來限時一個鐘,我同老公最唔喜歡太趕,咁阿囡就去搵地方,最後就去咗意樂,因為都多唔同種類,阿囡叫咗幾款主菜再加些少食一齊分享,最後叫咗我必飲的咖啡,埋單回家再切餅,阿囡提早買咗個我喜歡的芒果撻,阿妹去攞時個撻爛咗立即送叫家姐返去睇,點知話應該喺阿囡整爛先又無其它餅可以換,最後阿囡還多買一個小的,我知道有啲嬲話要投訴,她們話算啦都無得嘈,切餅時太開心唔記得影底,如果有影就去投訴下,又唔平幾百蚊個餅

小食炸雞
主菜蛋包飯無咩特別
海鮮湯飯,味道好好,啲囡話好味
都好多料
主菜-雜扒腸,豬扒同雞就喺無牛但都幾好味,老公話下次可以試呢間
小食白汁焗西蘭花
呢個蜆都好好味
咖啡喺我最愛
今年生日食最多蛋糕的一年,好開心



沒有留言:

發佈留言