網頁

2023年4月20日星期四

晚餐提早慶祝生日在龍寶

還有2日又順利完工啦,最近都一樣唔知忙咩,呢個生日月好忙,開始復常後多朋友同學約出嚟同我食生日飯,今晚本來約咗細妹去食西餐一齊提早慶祝生日,點知大女話明天要開會同唔到我慶祝不如今日一齊食慶祝先,咁又一家同細妹去咗龍寶食中餐,第一次生日食中餐,通常食放題,火煱或自助,因為突然缺定所以中餐容易攞枱可以坐住等,原來都好多嘢食,細妹最喜歡海鮮好啱她,剛啱今晚細妹舊歷生日,我就買咗個紫薯撻當蛋糕切,細妹好開心無諗過突然多咗我家同她一齊過生日,今晚叫咗好多嘢,有蠔,懶尿蝦,聖旨,花膠雞煲,班腩煲,海參炆鵝掌,肉排同豬仔腳,最後大家一齊食埋個撻影相開心一下,好開心的一晚

豬仔腳
京都排骨
花膠雞煲
椒鹽瀨尿蝦
蒜茸粉絲蒸聖旨
炸生蠔
海參鵝掌煲

我就送呢個撻同利市比細妹


細妹送比我的生日禮物2個好靚的cushion 








沒有留言:

發佈留言