網頁

2023年4月21日星期五

晚餐之生日在溫沙

今日自己又大一歲啦,希望家人同我都健康幸福愉快,如常一早起身準備早餐同午餐盒比老公同大女後自己食完早餐就出門,因為今日個媽媽要帶BB覆診,之前照超聲波今日返去睇報告,去到趕時間搞掂就回家,今晚本來得老公同我慶祝,點知細女話今晚可以同我哋一齊晚餐,而家收得工同我食午餐,我話今晚又出我搞掂準備回家中,叫她是旦買嘢回家食就算,今晚又出去食西餐,阿囡買咗我喜歡的點心同蛋糕回來,等老公放工就出去溫沙食晚餐,老公又送咗好大扎好靚的花比我,食完回家等大女放工回來切蛋糕同影相,開開心心又過咗愉快的一天

今晚一人一個扒餐

阿囡的肉眼

老公的西冷
我的雜扒最愛雞翼
餐前的湯同蒜茸包
餐後我最愛的咖啡

扎花好靚先影一張






沒有留言:

發佈留言