網頁

2023年4月22日星期六

又順利完成2星期的扎肚工作

完成咗2星期的陪月工作後,接著去幫一個媽媽扎肚,呢個媽咪無請陪月因有奶奶幫手,反而搵人扎肚,我第一次接扎肚工作,雖然我第一次接但我已經幫超過十個媽咪扎有啲還扎2次,通常請我2個月都會免費扎,今次雖然扎肚工作,但呢個新手媽媽好多都唔識,奶奶都喺舊式做法,因為無請覺得餵人奶好難2日就放棄,婆婆覺得餵人奶好難一早就叫女兒放棄真可惜,當她問我點收奶時先知,當時開緊工都幫唔到,只係叫她再試如果真係想收先教她,我喜歡自然收咁將來再生再試都容易無咩問題,之後缺定就教她,一星期就搞掂,搞掂完收奶就知道他仔仔黃唔退,食得少又排唔到,正常餵奶粉退黃快過人奶,但差唔多2個幾星期都無進展,醫生就安排要抽血,照超聲波,個媽咪好擔心我就搵一日上去睇下,餵奶姿勢唔好,做掃風唔得,就教她們點樣可以餵好啲,掃風點樣掃同順便幫仔仔沖一次涼之後做一啲簡單按摩等BB容易去到大便,之後正式開工再跟下,BB後來食得好,每日2-4次大便,由50食到120到150,黃都退哂,抽血同做超聲波一切正常,今次雖然只喺扎肚但又順便照顧好一個BB好開心同埋初期個媽咪唔太識補身體好差就順便教埋她叫奶奶煲咩比她補,個媽咪好開心同多謝我,我都好開心完成應該做的事,本來接著又去幫個媽咪做2星期,呢個媽住好遠之前搵我因期唔啱,她生完搵我幫手因為生時出咗些少意外身體好差,當時教她叫陪月點樣幫她調理等我搞掂哂去繼續幫,後來講好話做到我下一個媽媽生同埋可以教埋姐姐,本來知道她好遠來回要4個鐘左右已經拒絕,但個媽咪喊哂話無人幫,可以比定先又話比埋車費,最後我都喺答應幫2星期,因為自己有個5月的媽咪生完隨時開工都想休息一下,點知上星期尾差唔多完前就再聯絡個媽咪,想攞返啲资料準備開工時容易處理,點知就話多謝我一路幫她跟她,因為姐姐下星期到唔需要我再幫忙,我就無所謂可以休息一下,其實她應該搵咗人我一路都有聯絡她,唔需要我應該早啲通知我,等我唔需要急到連星期日都做趕時間去幫她,啲朋友都話我唔應該咁上心去幫應該收定,但算啦如果做到就唔喺我啦,哈哈哈

BB完工時都肥肥白白,每餐都食到120-150

知道滿月日都照整蛋糕同紅雞蛋祝他們健康幸福




沒有留言:

發佈留言