網頁

2023年4月10日星期一

晚餐之豐富海鮮提早同細妹一齊慶生日

今日原來復活節假最後一日,我開始返工呢2星期去幫個媽咪扎肚,第一次接呢啲job 每次幫媽咪扎都喺免費,通常請我做2個月個媽咪有需要就會幫手,今日一早就出去雖然只喺扎肚,但我就有啲多事,呢個媽咪無請陪月,只喺奶奶幫手,有好多嘢都唔識就會問我,我唔介意都會教她,之前上過去一日,因為個仔食得少又難大便黃好高,正常食奶粉好快就退,還要抽血同安排照超星波,咁我就過去睇下,主要掃風掃得唔好所以食得少,我就教她們點餵奶,掃風同有咩注意,搞掂哂就回家個BB而家食得好好,日日都有大便,希望過2日覆疹BB 健康退黃一切正常,今日過去都喺多風,而黃感覺應該無咁高都退咗好多,要覆疹先知情況,老公順使攞咗一個星期假,之前以為自己休息到5月中等個媽咪生完先開工,咁啱有幾個媽咪都有需要,又唔介意做2星期,之前剛幫個媽咪搞掂個仔食多咗有大便同媽咪奶量增加咗,同埋幫她補足2星期,完工時媽咪好開心話2胎都唔好彩請唔到我,雖然得2星期感覺真正坐月好多謝我,我都好開心做到應該要做的事,本來老公攞假陪我,點知又開工,好彩呢2星期做大半日,有半日陪老公,老公見假期有時間就買咗幾款海鮮回家煮,咁啱細妹出門忘記攞鎖匙,好彩放咗套士啤在我家,呢幾年疫情都無同細妹一齊慶生日,我哋同年同月好多時都一齊慶祝,疫情關係我家都無招呼人到訪,今次細妹有口福好開心話順便買埋蛋糕一齊切,過咗好開心的一晚














沒有留言:

發佈留言