網頁

2021年2月18日星期四

初七人日的漢堡晚餐

今日年初七又喺人日,先祝大家生日快樂,幸福健康,我都唔知今日喺年初七人日,以前都會煮特別啲大家一齊慶祝,今日只係我開工又喺老公搞掂,點知放工收到阿囡叫爸爸今晚只係準備菜同湯,她買漢堡回來做晚餐,如果我唔夠就放工買KFC, 我見買漢堡就直接回家,今晚第一次食漢堡做晚餐,我覺得呢啲漢堡同M記無咩分別,唔覺得好味啲,M記漢堡都唔係話好抵一個包都唔平,今晚呢幾個就要百五蚊左右,二個話呢間好食又平我同老公真係唔識欣賞,哈哈哈,餐後就食軟芝士蛋糕,個蛋糕好好味,軟身得嚟有芝士味唔太重,開心的人日晚餐

阿囡買咗三款,我想試哂,咁就將包包開四,咁大家就可試多2款味
呢個蝦堡

雞漢堡

牛漢堡
老公準備的海鮮忌廉湯,好足料
芝士蛋糕飯後甜品





2 則留言:

  1. 遲來的牛年祝福!祝你身體健康,心想事成!
    間唔中咁開下大食會都幾好呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯喺呀,好多謝你,都祝你事事順心,幸福健康快樂

      刪除