網頁

2021年2月11日星期四

午餐韓燒慶團年在顧主媽咪家

時間過得好快,今日喺年30,預早祝大家早新一年事事順心,身體健康,日日都開開心心幸福快樂過每一天🍻🥳🥳

今年好忙無停過,呢個媽媽好好,對工人姐姐都好,因為教工人姐姐所以做到2月尾,主要喺想我教她照顧好BB, 通常有姐姐的都會教識她一齊,最緊要喺學喺做就容易處理,等我可以輕鬆安心完工,呢個工人姐姐都好好彩有個咁好的顧主,可以一齊食飯,食咩都得,最重要做好工作就可以,無咩要求清潔簡單,照顧BB就可以,媽咪話我完工後姐姐做唔切可叫外賣都無問題,昨日媽咪出去拜年貨,我安排姐姐清潔好一齊迎接新一年,呢個媽咪回來同我講明午食燒肉,她自己唔食牛但買咗牛比我同姐姐話食好啲,自己食豬買咗盒50幾蚊,而我哋盒牛就要160幾,跟住叫我安排有咩可燒喜歡就買回來,我就專登買咗她喜歡的鴨,魚柳,雞軟骨,又在家帶咗蚊好的羊腩請返媽咪食,希望大家過一個愉快開心的年30,媽咪見到好多嘢好開心,預備好開餐時又到要餵BB,叫媽咪同姐姐食先我搞掂完先食,媽咪好客氣專登燒咗塊牛叫我試食,好似怕姐姐會食哂,呢個姐姐都暫時可以,初嚟唔會自動自覺去做,而家就好好多,同她講多幾次又在她面前做等她見到要自動去做唔洗成日講,第一次喺媽咪家可以咁樣食一餐真係好特別,可能都係唔太慣,只係搞掂完沖沖食咗幾塊牛,同雞翼,少少雞軟骨就算,姐姐就好開心不停食,差唔多由頭跟到尾,媽咪話原來她都好食得,媽咪好開心同囡囡講明年你就可以同我哋一齊食,到時再叫Auntie Angel 過嚟一齊食,我話好如果休息一定嚟,開開心心又一餐








沒有留言:

發佈留言