網頁

2019年6月29日星期六

晚餐之老公煮

老公一連放4日, 自己就輕鬆好多,呢幾日食完早餐搞掂哂可以早啲出門,最近交通好亂每日返工同放工加埋要嘥4-5個鐘,好似今晚喺個媽咪到搞掂哂啲嘢都叫我快啲走,我今日未夠6點離開又喺8點幾先到,香港塞到暈去到九龍再轉車又喺塞,好彩唔洗趕回去,老公買定餸今晚又喺搖控他煮,返到去就有得食,今晚阿妹又過嚟買咗車仔餸加料,本來大家都好鍾意食的豬腸,我就唔喜歡因為我喜歡自己整無咩味的,今晚老公食一件都立即走入廁所話頂唔順,跟住啲囡更加唔食叫阿姨下次唔好買,食慣咗我整無米田共味的好難接受出面,哈哈哈,有啲人就喜歡果啲味,好似我姐夫有次嚟我到剛整豬腸,他就話我唔應該清得咁乾淨無哂味,今晚又有燻鴨,喺姪仔專登喺大陸買過嚟,而家好難食到用茘枝燻的,但今晚呢只老公就話好食,其實我就無咩講究,有得食就得哈哈哈,老公買咗茄子話蒜茸蒸,我同他講蒜蓉啄碎加鹽撈勻搽喺茄子面蒸15分鐘就得,點知老公好叻改用牛油同去焗,個個話好食,開開心心又一餐





沒有留言:

發佈留言