網頁

2018年11月3日星期六

晚餐之慶祝攞到陪月優質新晉獎

今日好開心專登請咗半日假去攞呢個獎,最初接到電話以為喺普通新人獎,雖然唔知點解有,因為知道呢個時間應該開緊工,再正式收到信確實會去就同呢個媽咪講,她都好開心當然要去啦,今日又再提早一個鐘返去,平時返10:15都會早半個鐘,今日怕趕唔切再早一個鐘,因星期六好忙我都會準備埋星期日的湯同餸菜,一點前搞掂晒就過去連午餐都無食,好彩到三點左右有茶點就飲咗包奶,攞完獎又有一個講座,喺一個中醫師講解催乳同最新的扎肚資訊,好有用可以吸收唔同人的做法又學到嘢,雖然之前浪費幾錢蚊去上催乳同扎肚班,雖然貴但都覺得值起碼知道啲人講同做都有分別,真的希望啲新人唔好為咗錢攞人嚟攪,真的做到才去做,而自己再去試同學習更加知道應唔應該做,同幾時做,點樣做,我喜歡不停學習,只為希望真的幫到更多新手媽媽去解決問題而唔係去為錢而學,我無特別收費有需要隨時可以幫到手同當媽媽問起知道點幫她們,聽完搞掂回到家老公女兒都話唔好煮落街食慶祝一下,雖然又喺味皇但好開心,同家人分享喜悅同感受,原來可以搵家人去,最初以為喺普通獎,又無問清楚,去到先知喺顧員再陪訓局頒,啲導師都恭喜我,話唔容易攞今日還有幾位高層專登嚟頒獎禮,其中一個頒給我們,可惜我唔認識她有人還專登報咗旅行團取消嚟攞,有啲還有家人帶花去,好似我女兒大學畢業禮咁,完咗影相而我只同幾位導師影相,忘了自己難得人生的第一個咁高榮耀獎,沒有搵人幫自己影一張獨照,只有一張全體相,但真的好開心我無選擇錯,好多謝我一位中學老師,不停鼓勵我轉呢行,話好適合我,我真的做得好開心,見到媽媽復原快,bb增長快,完工後啲媽媽都會send相或影片分享bb的變化,真的多謝每位比我照顧過的媽媽






沒有留言:

發佈留言