網頁

2018年11月18日星期日

晚餐之打邊爐慶祝結婚29週年結婚紀念日

時間過得好快,唔經唔覺同老公結婚已經29個年頭,早二年都會約班同學嚟家打邊爐慶祝,舊年剛參加咗保良局盤菜宴,今年的盤菜宴昨晚食咗,我喜歡熱鬧就當好多人同我慶祝,哈哈哈好開心,今日又唔確定需唔需要去新媽媽到幫手,所以無約班同學嚟,今早老公去家姐到整嘢,下午就一齊出去同老豆飲茶,飲完茶諗住啲囡唔返嚟食,就老公去行下食完晚餐先返,點知大女call我哋話陪我哋食飯,細妹記得還買咗蛋糕話上嚟,有個同學都記得話上嚟,最後就回家買餸打邊爐,又過咗個開心快樂的結婚週年






呢條喺冰菜,菜檔話打邊爐好好味,但未試過當然唔買,送咗條比我,好得意真係幾好食,又爽脆好特別無問價,如果唔太貴下次可以買
老公每年都喺一定買花,以為今年無時間唔買,幫家姐搞掂完就買返嚟跟住就出老豆到
 阿妹買嚟的蛋糕,好好味
今晚開得好靚


沒有留言:

發佈留言