網頁

2018年11月17日星期六

提早慶祝結婚29週年在保良盤菜宴

今日完工啦,咁快又完成一個月的工作,好開心阿仔出世3.4kg, 一個月打針有5.135kg好勁,呢個仔好食得,如果唔係咁有規律指定時間做好似一間公司咁,呢個仔喺好乘好好湊,無論點都算有成積,好彩最後一星期每日爭取到半日比我自己控制同清楚知道阿仔點,今日阿仔好乘無咩扭而且好順利搞掂,完工時有信同收工利市,又影相好開心,希望他們一家幸福快樂,仔仔健康快樂,跟住就過去11月今日出院的媽媽睇下,幫下手教下點換片,餵奶要注意的事項,一搞又三個半鐘又趕去食盤菜,明天又係我同老公結婚29週年結婚記念日,本來只得二張飛同老公去,點知老公有同事唔去比咗我哋,二個囡知就退哂嘢陪我哋話提前慶祝,因她們好忙唔得閒,今晚好開心盤菜都好食,還有好多歌星嚟助興,有胡楓,汪明荃,朱咪咪....最好笑喺朱咪咪唱中國人,笑到我抽筋,又買咗啲禮品包,餅其實都係捐些少款,雖然有抽獎我哋都無份,但就過咗開心的一晚

盤菜都好豐富
但好減食咗啲就加水再煮好好多
 今次又有差唔多三百席勁
朱咪咪增加唔少歡樂
胡楓好勁還能跳夠氣
支持環保我哋自己帶碗筷
可能個個都肚餓唔洗半個鐘就清咗一大半
 還有啲喺唔識的歌手
 汪明荃一出就好多人大叫

歐瑞強走路過當然要留影,人太多都影得唔好


 今日走時同媽媽,仔仔影反張
 滿月那天都喺整咗蛋糕同紅雞蛋比她們
 多謝她們比我的信同利市



2 則留言: