網頁

2018年2月28日星期三

豐富晚餐提早迎元宵

話咁快又完成一個job, 雖然呢個太太無收工利市,只有一封簡單的信,對我嚟講有一封信已經好足夠,無論內容怎樣都喺出自她們的心,我每份都認真做希望每個媽媽都可以有好的身體,bb 健康成長,完工前已準備咗五,六十個湯包,但還有藥材淨個媽咪都想我幫她整理好,最後幫她包多二,三十個,又幫她整理廚房的櫃,之前真的好亂,小食,藥材,礶頭.......等,幫她分門別類,搵嘢就一清二楚,雖然唔係我的工作,但對我嚟講無所謂,能做的都盡量做,今日放假啦又準備下一個媽媽,約咗明早家訪,就準備炒米茶包送比新媽媽生完立即可以飲,跟住就買餸,二個女今晚都有時間回來食,咁老公放工又買咗好多餸,話人齊提早過元宵,大女的同學到訪帶來湯丸,飯後甜品就好豐富的薑汁湯丸有苧丸,南瓜丸,芝麻同花生湯丸,好開心的一晚,傾下,食下,講下又11點
 三杯雞
 海鮮雜菜煲





沒有留言:

發佈留言