網頁

2016年12月3日星期六

晚餐之茄子炒什菇

這個星期好忙,又好攰同病咗,星期一同二晚都要返學,回家都十點半,老公就煮定麵等我,可能又冷親咳到死,睇咗醫生更差食咗葯後就嚴重咗,呢二日都唔再食,要再去睇第二個醫生先得,最怕自己咳一咳就好耐點都唔會快好,這個星期返又塞放又塞,6點收工有時未必準時走,但通常都6點半前上到車,但好多時返到去都差唔多8點搞到無哂時間,今晚又塞塞地返到去都7點45分,好彩老公買定餸而我今早出門前又煲咗南瓜湯,阿妹同二個女都返黎食,咁就要煮多啲啦,食完好攰搞掂哂就去瞓,我湊的b一日一日長大,現在的b真喺好醒,今日已經22日個頭已經自己轉左右,要同人講嘢又識睇人有時同他講,話食完快啲瞓唔瞓都自己玩我有好多嘢做,他真的好似知,老師講得妟叫我轉呢行,睇住啲b長大會好開心,而且又可以照顧大的飲食,見她好精神食得到更大滿足,雖然真喺好開心其實壓力同責任好大,每晚回家都會搵下書再淋下明天應該煮咩先適合她,最近啲同學都開始有工開,有啲好緊張都會同我取經,我都無所謂先要知她照顧的是怎樣才可比意見,其實個個唔同所以煮食都唔同,雖然好忙但我都樂意去幫,是實上自己都有得著好似做緊唔同的人,下次自己就更容易掌握又可幫到同學輕鬆去做

今次轉另一牌子,此中都喺食開個只好味

 今次用咗幾只菇去炒只喺簡單加蠔油,但自己覺得加豆板醬炒茄子會惹味啲

沒有留言:

發佈留言