網頁

2016年12月17日星期六

提早同老豆在樂富AOK食冬至飯

剛完工淋住休息下,上下散堂點知同學突然入院幫她頂幾日,呢二日搞到之前安排啲嘢全部取消哂,昨日的聖誕聯歡都無得去,錯失一份好喜歡的禮物,有時就喺咁好多嘢都控制唔到,同學開到聲我幫得一定幫,昨晚放工還趕去幫個同事,她生完Bb後雖有陪月但坐得唔好,情緒又唔好問我可否去幫下,咁完工都淋住去,無淋過做替工搞到想買嘢幫她補都無時間,五點半收左又趕去日出康城城搞到11點幾先走,回家已經12點幾再搞完些少嘢已經2點第二朝又六點幾起, 今日如常去開工幫四日等同學出院,希望她快啲好,同學呢個已經坐完想繼續補足三個月,陪月走了搵左我同學接手,而我只喺幾日的替工,二個月的bb實左太重啦,好吃力由其洗澡,之前果個初生b輕鬆好多,估唔到現在的b會重得咁快,今日雖然第二日已經輕鬆掌握到,對我黎講真喺無難道,去到未食早餐就立即蒸返熱飯同排骨,跟住bb唔洗跟就先煲通草水幫上奶,跟住開始整燉湯同煲湯,午餐的餸,先燉川弓白芷天麻大魚頭,湯就木瓜花生雞腳西施骨,午餐蒸排骨,菜心肉片同蒸黃花魚返熱昨晚的蓮藕章魚花生豬骨湯,晚餐就蒸班,灼菜心,薯仔豬扒,蕃茄花甲煮粉絲,搞掂哂就去老豆到沖涼後落樓下Aok 提早做冬,叫左六個餸都唔洗$400真喺算底食,有湯有飯同茶,開開心心又一餐





沒有留言:

發佈留言