網頁

2016年1月16日星期六

同舊同事興生日在太古城潮庭酒家

今晚撇底老公同舊同事食飯,本來今晚我請點知話她有七五折,我話無理由你比完我比返,她就話下次我生日就我比,最後都係生日果個比,今餐喺太古城潮庭食潮州菜,我自己就覺得一般,叫咗四樣野同各人一個甜品,埋單折咗都要四百幾,我就覺得貴咗啲,最初唔係太多人服務都幾後,但多人就好唔得,叫甜品等咗好耐先搵到人攞餐牌,埋單更離譜由我去廁所到回來都叫唔到,最後同事等我回來就出去叫人埋單
 方魚粥
 薑汁芥蘭
 川椒雞-雞肉太實味道太淡
 蠔餅就一定熱食,凍咗就好腥
同事叫咗蛋白杏仁茶(應該喺今日最好味的
  •  馬蹄綠豆爽(我就覺得唔好食,我覺得有啲怪味

沒有留言:

發佈留言