網頁

2016年1月2日星期六

晚餐之乳豬,燻鴨配什錦煲

今日雖然星期六都要返工,以為今日會好得閒,點知被人插到好多野都要再做,我喺唔喺真係唔適合做哩份工,家姐話我轉咗工後從未開心過,我自己又唔覺只係唔明點解啲人可以咁勁,咩嘢都可以屈而且咩嘢都做得出,哩個世界是否真的人善被人欺,我唔出聲唔代表我無火,啲人想我走無咁易,我一定會比心機繼續喺到玩,玩到真係頂唔順就走,我真係好希望自己能頂得住
下午又去老豆到飲茶,回老豆家清潔煮飯例牌工作,今晚要等老公來換燈搞到七點幾,本來話唔煮返去同啲女出街食,點知老公就唔想,咁就打返去叫女煲定飯,返到家好快手滾個什錦湯,焗返脆啲乳豬,是是單單又一餐
















沒有留言:

發佈留言