網頁

2017年3月24日星期五

同事提早同我興生晨在港島海逸君綽酒店

呢個星期放假日日出去食,唔掂要減肥啦,星期日出咗葵涌同舊Vendor食飯,離開舊公司頭尾二年,呢個客約咗我一年有多今次先有時間出去,他請我去德國餐廳食德國豬手,午餐食啲咁heavy嘢,我就覺得無咩特別,但個客就讚不停,掛住傾都忘了影相,星期二就有幾個同學上來整雞又一日,星期三又同中學同學聚餐,星期四淋住休息下,細女又特然可以回來食又煮一大餐,今日約咗同事食飯,下月先生日她又去意大利怕回來我又開新工就話呢餐同我先興祝,有得食又有禮物,好開心傾下食下又夠鐘,因食得太飽就去咗行公園差唔多五點半先各自回家煮晚餐




 長腳蟹都好好味
人生食第二次蠔,今次又喺即開即食的,見隔離枱食好多,咁自己就大擔再食一次,真喺好好食,但怕自己受唔到只喺食咗呢碟


 Moven好美味的雪糕
 咖啡都有六款,我只喺試咗二款
 環境大,食物都幾多










同事送給我的生日禮物好啱返工用,馬油更加好

沒有留言:

發佈留言