網頁

2016年6月27日星期一

晚餐在阿善素食

今日學校Green Monday, 先煲咗個素海底椰甘荀湯, 仔食豆腐蛋炒飯同翠瓜炒秀珍菇而我地就食菠蘿炒素雞,椰菜粉絲同菜蒲炒蛋,今晚約左同學出來有二個食素,咁又食素去左阿善,服務差啲嘢樣樣咸個個話無下次,最離普喺埋單多杯檸茶數,我地問原來搞錯第二枱,又唔喺改單,話收少我地杯茶收齊頭,點知同學話有加一無計到,她們好唔高興話計過但都唔改單,比咭找點知回來時咭照過全數比返15蚊就算,話我們無少,但同學話少咗幾角唔對,話你們唔應該唔改,咁那枱不用計回嗎?那人好豪話請她們飲,聽完都好笑,如果真系就唔會咁,算以後都唔會再去,同學話還要通知她的素食朋友, bad  list  咗哩間
 沙律蝦拌义燒,我自己覺得哩個最好
 臘腸炒芥蘭,都可以但咸咗啲
 黑椒雞扒,好溥無雞扒感覺,應該喺我買開素火腿切片,味咸唔好食
 松子魚原全唔似條魚,紫菜卷腐皮去炸都喺唔得
 咖哩羊,咸到唔食得要撈飯或用水洗,同學話原全唔似食麵根
 沙鍋雲吞雞,只喺幾件素雞拌幾粒雲吞,點菜時又無問,只喺啲同學食過第二間喺成只雞,我地當然想見識下,點知好失望
 哩個士多啤梨候頭菇,點知一件菇都無,就問是否落差,點知她話可能唔喺全部,我哋就話一件都無,她問我們食過未,我同學話喺哩道就未試過,但第二間就食過全都喺,點知又話間間唔同,我地哩間用第二樣,咁都得都費事再講
 干炒牛河,啲肉無味
 咸魚雞粒炒飯,好咸

4 則留言:

  1. 油麻地常悅素食好吃,以前奶奶吃素,我都成日去,下次試下啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬豬多謝你,下次叫同學試試

      刪除
    2. 豬豬多謝你,下次叫同學試試

      刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除