網頁

2024年4月12日星期五

BB滿月的一天

時間過得好快,BB今日滿月啦,今日好忙又去健康院打滿月針,今日午,晚餐都唔需要煮,午餐自己簡單食個麵,媽咪同老公去完健康院同我哋回家後就出去2人世界,晚餐嫲嫲爺爺過嚟出街慶祝,唔洗煮午餐只係準備湯同燉湯比媽咪,呢個媽咪好勁生完後今日先沖涼同洗頭,好聽中醫意見,只係抹身今日唔需要煮都好忙,去完健康院差唔多1點回家後立即同BB 沖涼餵奶搞掂她BB瞓一陣就去準備媽咪啲沖涼水,跟住就簡單煮個麵食完就準備埋燉湯做下午茶,之後就清洗奶樽,手洗BB 幾件衫,2-3日先開機洗大毛巾同床單,我喜歡2-3日就換一換反正開機,最記得有個姐姐好懶反正都開機,幾日先洗一次,最離譜喺沖涼巾話唔太污糟只係用一次幫bb抹乾身,叫我3日先好攞出嚟,我當時都唔太理,2日就掉出去話有尿,她好唔喜歡我咁做,我理得她,放工時同媽咪,BB影相,BB 好醒目無瞓好乖跟住就放工,以為可準時收,最後都遲咗半個鐘,6點幾先收工回家

滿月早一日的午餐請媽咪食魚同蝦

椒鹽蝦食咗成世開心笑哈哈

蝦豬肉釀豆卜杞子菠菜

東星斑

滿月第一條新群仔


沖完涼著咗條白色靚裙裙梗係同Auntie Angel影返張
呢條白色靚裙裙配埋頭飾似返個女仔

表情多多自己攞埋公仔



沒有留言:

發佈留言