網頁

2024年4月14日星期日

4月生日飯第一餐在韓燒午餐

4月生日月慶祝飯食不停,今日星期日唔需要返工,家姐約咗我同阿妹食韓燒提早慶生日,我同細妹咁啱同月同日多數都一齊慶祝,我哋正日家姐已經過法國就先同我哋慶祝先,今早起身準備簡單早餐同老公食後整咗包清潔一下就出門,我哋三個好耐無一齊食嘢,大家開工都好忙,家姐成日2邊走,大家好早去到邊食邊傾,唔覺唔覺坐咗4個鐘,跟住同家姐買嘢比啲孫仔後各自回家,阿妹就上咗我家買埋蛋糕切咗先,晚餐我就無食太飽,而阿妹就同我家人一齊食,簡單又一煲粉麵菜,開開心心又一日


阿妹反而準備好多禮物比我,我就只係正日請食餐就算,哈哈哈




早餐無哂麵包煎咗塊餅加牛油果同煎蛋卷埋就搞掂
整咗啲包啲女起身想食就食

沒有留言:

發佈留言