網頁

2023年6月24日星期六

完工後第一日的午餐在牛角

今日完工又可以休息一下,等下一個媽咪生完就隨時開工,雖然7月媽咪喺私家生,因為想順產所以未有確實時間只可等,只有預產期時間通常醫生都會喺預產期左右的時間比個期媽咪無動靜就要安排入院催山,完工前已經約左舊年的媽咪回去探BB因為月尾生日,跟住又約左7月媽咪家訪順便攞炒米茶比媽咪入院生完立即有得飲,順便跟下家中物品有咩需要,完工都好忙今日阿女休息要同我去牛角食午餐,講咗好耐成日叫我們試,我同老公唔喺食太多唔想浪費,阿囡話有定食咁今日就去試,如果好先同老公去食下,去到等咗一陣可能早唔太多人,先選時間有60或100分鐘,跟住選食物餐有雞,豬,牛每款都唔同,阿女缺定,我等食,哈哈哈哈哈,入到去原來類似半自助餐,喺出面自己攞湯,飯,小食,飲品同甜品,如果想全肉就可以食自助大約3百幾蚊時間只有100分鐘,我就唔太喜歡好趕,今次定食啲肉好少每份約6塊,阿女就叫咗個牛扒2百幾,價錢其實都貴,如果唔食太多肉又喜歡食沙律,甜品雪糕食個平平哋百幾蚊都可以,間唔中食一次冇乜問題,如果個個禮拜或日日食就可能會悶,我自己比較喜歡食韓燒價錢平時間長可慢慢燒還有好多唔同種類的食物,唔燒食熟食都足夠

前菜-青瓜同泡菜

沙律,湯同小食

自己攞飯可加醬汁同紙菜

出面有翠玉瓜同菇可以攞入嚟自己燒
其中一款的定食(牛扒)


簡單燒完加黑胡椒同鹽

另一款定食牛肉同牛肋條各三件

飯後甜品軟雪糕都有四款

部分甜品同咖啡
出面自由取的沙律,前菜

甜品








沒有留言:

發佈留言