網頁

2023年6月11日星期日

提早同女慶生日在花月庭

咁快又星期日又休息啦,忙咗成個星期今日可以瞓晏啲,但習慣早起都喺7點幾就起,最後都無再瞓,book咗午餐出花月庭同女提早慶生日,4月生日都book咗點知因家中各人都唔舒服就取消咗,今次再book阿女喜歡食蠔只有呢間午餐先有,而家訂枱要比訂好麻煩,因為人多話好多book完無去,所以訂枱都要比訂先可以,今日差唔多爆,我哋都算早去都已經排哂隊等入,入到去坐位近食物最唔喜歡要求換位,點知個帶位唔喺話你知無,只喺講等再安排,之後安排得好離譜4人坐加2張椅咁都得,老公好氣話安排唔到就算唔應該咁玩嘢,我哋為有坐返果張,後來可能有人無嚟所以再安排我哋坐入啲個位非常好,之前我都覺得玩嘢,我哋一早訂枱又唔喺好遲去好多枱都未有人,我已經話好多枱都未有人坐點解唔可以轉,那人無出聲只覺有啲過份,有時我哋去第二間坐位唔好要轉都立即同我哋玩,唔明果個帶位點解唔轉有啲過份淋著投訴,最後再安排就算,今日好熱鬧好多枱都喺慶生日,最熱閙有3枱大約二十幾人慶祝見到蛋糕有60數字我諗喺慶60歲生日好開心,2點半開始到5點,因為轉枱等下搞下已經3點,今次好多嘢都無食,為有留下次再食,細妹只掛住同我哋一家影相好快就到5點又要離開,細妹話原來好多嘢都無食,人太多初時周圍都排哂隊,蠔就最多人每次只可2只,食一轉都無再攞,今次唔同之前有啲食物都差咗,但呢間都喺最多款式的一間,今次又無粥最喜歡可惜無,淥麵又無轉咗關東煮無試,時間好似唔多夠但大家一邊食一邊傾又影下相好開心的一餐

今次無食魚生
今次啲雞好淋好似煲完湯肉無咩味連脾位都好散
生蠔話好鮮甜只有大女同老公有食
日本呢幾款阿囡話好食,我就無食

呢2款雪糕好好味


甜品都好多,我只喺食咗少少芝士蛋糕

細妹最喜歡切圖


沒有留言:

發佈留言