網頁

2022年8月10日星期三

BB 滿月日

時間過得好快,唔經唔覺開工踏入第二個,BB已經滿月啦由2.8到而家4kg左右,肥do do 好可愛,開始搵人傾計同玩,日間唔喺點瞓又要人抱,搞到日日都好忙,唔係自己一手湊BB 好難乖,2個姐姐有人見到就出嚟,BB 未咸少少聲就抱,搞到我忙到暈,早上最忙2個就唔見人,煮好午餐就見到人,新嚟的最好笑,廳無人或2個主人出咗去就連BB咸到好大聲都無反應,我就行出行入去搞BB又要趕午餐,有2個姐姐更忙到好攰,回家又夜所以BB滿月成個星期今早喺車都要入嚟寫下,BB 滿月個媽咪晚上都約咗人,所以我自己就安排午餐豐富啲,整咗紅蛋,芝士蛋糕,班蘭蛋糕同送咗只雞同魚祝她們一家健康甜蜜愉快幫她們慶祝,最後嫲嫲爺爺都嚟午餐因為好多餸,就提議叫埋嫲嫲爺爺早啲過嚟一齊食午餐,之前諗住午後過嚟食雞蛋同蛋糕就算,餐飯雖然簡單但好開心,以前啲人都喜歡出外慶祝或叫親友回家慶祝,但疫情已經少連百日都好多無搞只係自已在家同BB 慶祝就算

手撕雞配芝麻醬
咕嚕蝦,甜豆炒鮮魷,蒸紅鮪,燒肉
我整咗紅雞蛋,芝士蛋糕,班蘭蛋糕

滿月日婆婆帶嚟壽桃
頭3星期,啲姐姐未開始跟,仔仔好乖食飽就自己玩,而家就慘,早上最趕BB 又要人抱,2個唔見影,有時媽咪出嚟見到就幫我抱等我去整午餐同湯

家姐舊年湊而家16個月講嘢已經好叻

沒有留言:

發佈留言