網頁

2020年4月5日星期日

晚餐之芝士焗大蘑菇

又星期日啦,話咁快又做咗2個星期,今日唔洗咁早起,但可能習慣咗,都係拖到9點左右就起身雖然可以瞓晏啲但個個又在家,同老公食咗簡單早餐,清潔下就去煲咗個燒鴨粥, 準備定啲料等二個囡起就炒麵,炒腸粉同煎餃子,食完豐富午餐就同老公出去買嘢,雖然我日日出去但早出晚歸都買唔到嘢,而家老公又唔洗日日返,而家呢個環境2個女都在家晚餐多,大女都係一星期2-3日返公司其餘時間都在家工作,所以都買定幾日餸,今日出旺角攞嘢順便喺旺角買餸,真係好多嘢有啲都好平,又見到大大只帶子,上次老公可能唔識點整覺得麻麻就話唔買,但我覺得好抵終於又買咗都喺蒜茸粉絲蒸,又見到好大只蘑菇15蚊2只就買咗2包,本來阿囡話今晚想食西餐,又話要食越南炒金邊粉,見買咗帶子同魚咁就唔整西餐,但就炒咗個金邊粉,下次放假買齊嘢先煮,煮煮下又好多樣,大家又開開心心食一餐
 蒜茸粉絲蒸帶子
 芝士焗豬肉釀大蘑菇

 扎肉炒金邊粉
薑蔥蒸白鷹倉,而家做緊的媽咪最愛,但我就麻麻,感覺好腥

 食淨的燒鴨起骨煲粥
 韮菜煎餃喺全家最雞愛
 豉油炒麵加椰菜同雞絲
本來想用雞絲加椰菜做腸粉去蒸,老公想食XO醬炒,咁就簡單加肉絲同XO醬炒一炒
昨日為媽媽準備咗簡單午,晚個人餐同五指毛桃雞湯,上星期有老公陪就準備咗2個菜加3個蒸餸方便她們容易處理,今次得媽咪一個就更簡單,洗好米放哂啲餸喺飯面按制就搞掂
 原個蕃茄排骨同西蘭花
 杞子豬肉釀節瓜,肉片配白椰菜花
其中一日,啲囡話叫外買,叫咗沙爹皇,呢餐差唔多400,太耐無喺街食嘢唔知價,老公覺得好唔值其實差唔多,以前出去食都喺要4-500蚊,個個都最愛白咖哩豬扒飯,今次叫咗2個白咖哩,加咗2塊薄餅配黃咖哩汁同一個軟腳蟹



 有日細女出去上堂,話好想食又買回來
呢個漢堡包加薯條,阿囡專登買回來比我試,我原全唔覺得有咩特別,老公都話同麥當勞的漢堡無咩分別,$135呢個價錢喺M記可以食幾個巨無霸,反而薯條就好味啲,但50幾蚊就唔值
媽咪出院頭星期一定喺燉肉汁,會配唔同種類的小食,呢個喺自家制菜心豬肉餃子

以前30蚊豬肉就有一碗,而家買60蚊都燉唔到一碗,啲豬肉真係越嚟越貴

沒有留言:

發佈留言