網頁

2015年1月4日星期日

病後的簡單晚餐之焗雞脾

人生難料, 咩事情隋時都會發生, 健康好重要, 新一年希望大家新年快樂, 身體健康!
2號早上回到公司, 突然腸抽筋, 痛到唔識講後來還嘔, d同事就call車送左我去荃灣急症, 打左針照左xray都唔知咩事, 就叫我留院觀察, 我當然唔想, 就打比老公, 老公好擔心就立即請假去醫院搵我, 我已叫他唔好過來山長水遠, 我話同醫生講左休息多一陣再缺定點先打比他, 但他無理問左我喺邊就立即飛車過來, 再食左止痛藥有屙又無燒, 老公又過左來, 咁醫生就寫紙同比藥我回家休息, 如果有咩就立即入返去, 就喺咁我做女到現在從未訓過2曰2夜只食藥同訓連野都無食, 病左哩幾日d女同老公餐餐是旦食麵簡單又快
今日才好d, 自己辛苦命訓到腰痛就無再訓食左d稀粥, 休息吓, 今晚叫老公買左菜同魚, 雪櫃有2只脾就簡單醃左焗比d女, 炒個菜蒸條魚, 自己都喺食稀粥, d女好開心話好似好耐無食飯, 雖然簡單一餐餸個個食得津津有味好快就清哂, 老公就話你真喺唔病得








沒有留言:

發佈留言