網頁

2015年10月5日星期一

晚餐之魚肉腐皮條

今日喺學校好開心,時間開始控制到今日的午餐15分鐘前完成,還有時間清潔部份同有時間去洗手間,還被同事取笑有進步,最開心是回廚房清潔碗碟時,其中一個西方老師走過來叫我看看她們西人老師的餐枱,全部empty而且有個老師還走去中文老師那邊要多些少菜,外籍老師比較客氣,每次食完都專登過來多謝我,還讚我令到我都好比心機去煮每一餐,今日因Green Monday,煮咗紅米飯,三餸一湯,湯喺粟米竹䉀馬蹄甘筍湯而我就加咗粟子,腰果等令到個湯好好飲都清哂,什菇煮豆腐,蒜茸炒西蘭同椰花,咸菜芽菜炒素火腿,有個姐姐叫我煮蛋,蛋飽肚啲,本來見有時間都淋下,想加個蛋最後我覺得都唔需要就無煮,其實三個餸都已經好趕,今次自己安排得好才有時間,唔想自己攞苦來辛
現在安排到時間,做完野還有五分鐘就收工,好開心收五點半喺好啲,一來唔洗自己做完,人哋未做完都唔知點,我會好習慣咁去幫手,所以早收喺正確的,放工等車上秀茂坪街市買餸,估唔到魚檔無開,又唔想再食鯇魚,只係買咗魚肉淋住滾菜湯,返到家記起早二日幫襯街邊婆婆買咗幾塊腐皮,咁就將魚肉搽上去,卷好煎煎用來放湯好好味,再焗多個雞翼又一餐


材料:魚肉4两,腐皮一塊
 將腐皮對摺,魚肉平均搽在腐皮上
 搽好後將另一半返上去
 再將兩邊摺入
 再對摺
摺好後切條
 放入鑊慢火煎
 煎好一邊返另一邊
 煎好就咁食都好好味

沒有留言:

發佈留言