網頁

2015年10月22日星期四

簡單二人晚餐

今日自己安排好,沒有太急煮可樂雞翼,沙爹金菇腩片同蒜茸炒旺菜,蕃茄魚肉豆腐豬骨湯,因仔都係食雞翼一次過煮20磅約200只,可能同哂人溝通到,她們又喜歡有時間去廚房同我講,招人妒忌以為可以玩起我,早上要幫忙時咩人都唔見,還要比說話我聽,菜到了個個裝見唔到,無所謂自己來,先搞個湯,之前已一早回校㷛好水就立即㷛湯骨先,等菜到就立即洗蕃茄切件放入湯,點知有人出聲叫我先切菜比她們洗,真奇菜一到就第一時間搞湯先,因10點半就要起湯同仔餸,今日無啦啦叫我切菜如果唔比她們先就無時間,我當時都有點火無時間只喺洗果些少菜,無其它都要搵野講真莫名其妙,話先搞好個湯就自然去切,午餐時更好笑食頭圍淨的雞翼就話唔夠味,一啲都唔咸,到她們食時就話我的雞翼太凍唔係醉雞好難食所以無食,偷食頭圍淨時又唔講凍,還叫我下次要將她們的加熱,以前個廚都會整返熱,真的太多說話我真的唔會理,聽完說好就算,她真的有問題喺唔喺都彈,又唔係老師真多餘她喜歡點就點我唔會理
今晚只有我同老公食就清雪櫃,簡單滾咗個什綿同焗返熱啲蠔餅,簡簡單單又一餐


沒有留言:

發佈留言