網頁

2015年10月19日星期一

是旦晚餐

今日學校素食午餐,我就煮素雞絲拌蒜茸炒波菜,蓮藕粟子什豆湯,酸辣蕃茄薯仔炆豆腐,主任就安排左酸辣齋
這幾日已經唔太開心,今日就更加啲人最好坐係到等出糧唔洗做,老公講啲野好正確,同事同事一齊做野,唔好講太多野,之前比最舊個二個同事玩,來咗二個新本來大家都互相關照,合作得幾好,本來不停數舊人,點知我放咗一日唔知發生咩事,二個新聯同二舊去不滿同我同月入職的同事,今日還對付我,已經唔點幫手,還說話多多,叫我以後唔好食波菜因太多沙,她們要多洗幾次,我喺全校姐姐最忙個果,由七點做到五點半都無停連水都無咩點飲,反而喺廚房幫手果三個可以烘麵包食早餐,還說好忙最好坐喺到等出糧,而二個新人就掉轉槍頭,擺明唔幫還多說話,算我唔怕玩得死我,另外個同事就話唔好理人哋盡量做自己本份,有本事就叫主任炒咗我,幾千蚊工邊度都有,開心就繼續唔開心就去,喺呀!比起以前不旦辛苦如果還要受氣真係可以慳啲,只有我同月入的能夠頂得順,之前個個做唔長,現在真真正正明白,我當然唔會理做好自己,可能她們出予我有知識而且又能煮到每餐啲老師話每日最開心就係食到我煮的午餐,我覺得已經好開心
今晚自己就好是旦,之前淨的用來煮一煲過再蒸件鯇魚,真的是是但但又一餐


午餐煮的素雞絲拌蒜茸波菜


沒有留言:

發佈留言