網頁

2015年10月30日星期五

二人晚餐之魚肉銀川菜

今日喺學啲小朋友著哂唔同做型衫,連外籍老師都一樣,有啲superman,又有superwomen,有啲我都唔識喺咩做型, 小朋友就有更多做型,可惜我太忙無時間,所以無同老師影相,今日茶點食車瓜比小朋友感受下萬聖節,而我午餐又喺南瓜不過炆排骨,西人老師就好高興,但中文老師就好怕,今日好攰七點幾回去做到收工都未完成,啲人可能姨媽到心情差,比早二日更加只係有人幫表面工作,其它就當睇唔到,唔緊要收遲啲做完先走,收六點的她們五點半未夠已經攞袋等收工,而我還在清潔,返到家又七點只係簡單買咗魚肉滾菜,之前食淨啲魚同肉返熱就算數,食完坐係sofa又瞓著咩野都無做,通常全日無咩點休息就會好攰,老公見到就好心痛叫我唔好做,我真係好唔明點解大家唔可以好似之前有幾個星期咁開開心心做,點解突然又變面又玩野,我就唔怕被你哋玩得起

材料: 銀川菜1斤,魚肉半斤,薑片4-6片
先將菜洗淨,魚肉我怕醒通常都會再加些少糊椒粉撈勻
 先將水同薑煲滾
 水滾後加入菜
 菜好快就軟身
 等滾起加入魚肉
 滾起加鹽糖調味
 最後加麻油就更好味

沒有留言:

發佈留言