網頁

2015年10月24日星期六

晚餐之各有所愛

今日又星期六,一早起身煲咗湯就返工,今日早返到去唔洗再企門口等好方便,但又比人點話最早回校的要開哂所有課室門,我唔知比咗咩反應,點解可以咁每次都有說話講,喺唔喺我好蝦,唔怪之得個個夠鐘先到,星期六就更加越反越晏,應該越遲就唔洗做掛,星期六我喺幫手通常都喺跟人做果啲清潔,點知今日點我自己去做咗另外果二個做開果啲,搞到啲人發皮氣,我問點搞唔唔講之如還叫我自己問叫你做的人,問完還要比人不停講天煩,最後我只有照做之如越淋越氣,人真係可以好假,轉頭可以當無時發生大,我只有做完行開唔想聽同睇啲人做戲
放工例牌節目回老豆到飲茶,清潔煮完晚餐就回家再煮另一餐,今晚個細女回來食,話明早要回宿舍就唔返來食,咁今晚就煮她們最愛的魚柳,牛扒同排骨飯,細妹又上來食煎咗她最愛的紅腸,而整咗煎咸肉比老公,各有所愛開開心心又一餐





沒有留言:

發佈留言