網頁

2015年10月26日星期一

晚餐之簡單黑椒蒜鹽焗青魚

今日喺學校煮素,素火腿芽菜炒蛋,什菇炒西蘭花,冬菇雲耳炆薯仔同雪梨海底椰黃豆湯,淋住啲人玩野就早點回校怕趕唔起,好彩最後都完成,所謂助廚見到菜唔洗,蛋唔打,礶頭唔開,話好忙但有時間烘麵包食,還好笑有人投訴我無幫手,主任今日就來同我講,我要幫她們的如有需要,我聽完都覺得好笑 ,開心就繼續玩唔開心就喺咁先,無一度地方喺無邊個唔得,但我咁寫包單,無人可以好似我咁無所謂,身為一個廚做好廚房工作已經好好,還要去做咁多無哩頭的事,我要幫她們手咁我又點,收餐車寫明喺我就喺我,有時間到坐喺到吹水都唔會去收,我炒緊菜都專登入來話我的車未收,叫我自己去咁花花睇唔過眼幫我,第二日就比人玩忙到死一樣可以睇唔到,我又無時間真係唔好意思害了花花,今晚放工好攰無去行街市,只係去超市買咗些少野就回去簡單焗青魚同炒蛋炒菜,煮完等她們回來都可以喺sofa瞓咗,你哋淋下我真係有幾攰



 材料:青魚2條,酒1湯匙,黑椒1茶匙,蒜鹽1茶匙,糖1茶匙
先洗淨青魚內的黑色污物,先用酒搽勻全身再將黑椒,蒜鹽同糖
 放入焗盤
 180度20分鐘左右就食得

沒有留言:

發佈留言